mariackiecentrum.pl

relaks chmielno

relaks chmielno

Stój prosto. Powtarzać aż do pięciu razy.

Kalka alfabetu: Stań trzymając stabilnego wsparcia. Z prawej nogi, wyciągnąć wyimaginowany litery A na podłodze. Kontynuuj przez resztę alfabetu, a następnie zrobić to samo z lewą nogą. Na wyzwanie, podążać z małymi literami alfabetu z każdej strony.

Poniższe ćwiczenia można wykonać siedząc, stojąc ze wsparciem , stojąc bez wsparcia, a nawet chodzenie w niektórych przypadkach (w zależności od poziomu komfortu).

Sakady (wymawiane „Suh-KAHDZ”): Taśma cztery cele (kawałki papieru lub kart, na przykład) na ścianie około 30 stopni od siebie w strukturze diamentu (jedno prawo, jeden po lewej, jeden wysoki, jeden niski). Długość jedno ramię z gniazda wynosi około 20 cali od siebie. Aby być dalej od ściany, cele będą musiały być dalej od siebie. Bez poruszania głową, patrzeć w tę iz powrotem między prawą i lewą celów przez około jedną sekundę każdego, około 25 razy. Powtarzać z wysokich i niskich celów.

V.O.R. (Odruch przedsionkowo-oczny) ćwiczenie: V.O.R. Jest to odruch, który zwykle sprawia, że ??oczy przenieść równe i przeciwne, jak uszy poruszać. Pozwala to wizja pozostaje jasne, gdy głowica jest w ruchu, takich jak podczas chodzenia. Aby ożywić ten odruch, spojrzeć na cel bezpośrednio przed (nie za blisko, ani za daleko) i utrzymując oczy ukierunkowane na cel, należy przesunąć w lewo i prawo głowę w jednym sekundę przy zachowaniu celu w centrum uwagi. Zakończyć cykl około 15 razy, w zależności od poziomu komfortu. Powtórzyć cykl w górę iw dół, ruchy głowy, zawsze stara się utrzymać cel w centrum uwagi. Na wyzwanie, spróbuj to z ukośną ruchu głowy (jak linie X). Celem jest, aby utrzymać oczy wyszkolonych na tarczy środkowej w każdym czasie. Im szybciej porusza się głowa, tym trudniej będzie to, więc spowolnić lub przyspieszyć, ile potrzeba.

Artykuł dzięki: oc samochód