mariackiecentrum.pl

relaks chomiaza szlachecka

relaks chomiaza szlachecka

Przedsionkowy Rehabilitacja ćwiczenia aby poprawić balans

Upadki są najczęstszą przyczyną wypadków śmiertelnych i innych niż śmiertelne urazy dla osób powyżej 70 roku życia. Większość z tych osób zgłosić chroniczne problemy z zawrotami głowy i zaburzenia równowagi. Po konsultacji z lekarzem, pacjent może zostać skierowany do fizjoterapeuty w rehabilitacji przedsionkowego.yoy.tv/channels/272 VRT ćwiczenia pomogą mięśnie, stawy, oczy, uszy i wewnętrzne nauczyć się zrekompensować brak równowagi przedsionkowego i / lub osłabienie. Ćwiczenia opisane w tym artykule mogą być wykonywane w domu jako uzupełnienie terapii fizycznej. Zawsze się medycznie usunięte przez lekarza przed rozpoczęciem programu ćwiczeń.

Poniższe ćwiczenia mogą powodować zawroty głowy. Pierwsza próba powinna odbywać się z dużą ostrożnością. Zawsze należy być przygotowanym do zatrzymania się i odpoczynku, jeżeli ćwiczenie powoduje zawroty głowy lub zawroty głowy. Dla stojących ćwiczenia, zawsze stoją blisko silnego wsparcia, takie jak z tyłu bardzo wytrzymałego fotelu, pozostawiając miejsce dla ruchu, ale stoi na tyle blisko, aby trzymać w razie potrzeby.

Kostkę kołysze: Stojak trzyma na stabilnej podpory. Bez blokowania kolana, ale utrzymując je dość proste, pochylić się lekko do przodu z kostki (nie bioder i talii). Przytrzymaj przez pięć sekund. Stój prosto. Czy to samo przechyla się w lewo, do tyłu, w prawo, trzymając się na pięć sekund, a prostując się pomiędzy.

Powtarzanie wzorca jak następuje:

1. przodu, w lewo, do tyłu, w prawo (jak wyżej);

2. przodu, w prawo, do tyłu, w lewo;

3. tyłu, w lewo, w przód, w prawo;

4. tyłu, w prawo, z przodu, po lewej stronie.

Pięty do palców rolki: Stań trzymając stabilnego wsparcia. Bez blokowania kolana, ale utrzymując je dość proste, kołysać z kostek (nie bioder i talii) 360 stopni (w pełnym okręgu), najpierw jedną stronę, potem w drugą kierunku.
Artykuł dzięki: